EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-06-04
19:53:01

Black Swan

Trailern till Black Swan

Psykologisk thriller. Den handlar om Nina (Natalie Portman) som ska spela den prestigefyllda huvudrollen i baletten Svansjön i New York. Produktionen kräver en ballerina som kan spela både den oskyldiga White Swan och den sensuella Black Swan. Nina passar perfekt för att spela White Swan medan Lily (Mila Kunis) har en personlighet som matchar den svarta svanen. När de två konkurrerar om rollen konstaterar Nina en mörk sida för sig själv. 

Det här var en film jag gillade! kanske för att jag gillar att kolla på dans, kanske för att jag gillar Natalie Portman, kanske för att man känner igen sig... jag vet inte. Men jag har en bra känsla i kroppen efter att ha sett den.
peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: