EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-07-14
19:49:28

Lite förkyld

I går blev en lång dag då jag fick åka ut på tåg eftersom en blev sjuk och jag hade reserven. Dock blev det bara första halvan av det långpasset. När jag kom tillbaka var det kaos och en till sjukanmälning hade kommit in och fler verkade vara på väg. Vi klurade hur vi skulle kunna lösa och Leila insåg att det var dags att rekrytera folk igen. Blev kvar 1,5 timme och insåg att om jag åker hem så kommer jag sova och inte vilja gå upp igen så jag stannade hela dagen tills det var dags att åka på övernattning. 

I natt klamrade en förkylning sig fast i mig och jag vaknade hes och med lite halsont. När jag kom till basen så sa en hes Leila till mig att jag inte fick bli sjuk för det har vi inte tid med :P  Jag åkte hem och sov och har sovit nästan hela dagen. Kurerat mig med ingefärste med honung också :)

Ska jobba i morgon men får ta det lite lugnt :) hoppas jag mår bättre i morgon :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: