EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-07-16
10:58:30

Fortfarande lite förkyld

Förkylningen håller i sig men jag kan stå upp på benen och det är ju ett positivt tecken :)   Vaknade dock i natt och hade nog feber men löste det med två Ipren och somnade som en stock sen. I dag är jag ledig och ska kurera mig lite. Ta det lugnt och inte anstränga mig allt för mycket, en promenad kanske i solskenet. 

I går var en lång jobbdag igen, den kändes inte så lång förrän jag kom in till basen på sista vändan och skulle sluta, då reflekterade jag över att klockan var ganska mycket. Beslutade också att jag skulle cykla hem då jag med all säkerhet skulle bli bitter på söndag om jag inte kunde cykla till jobbet. Cyklade långsamt och gick en bit också, kände mig lite matt i kroppen. Väl hemma blev det sängen nästan direkt, skönt!

Det största äventyret på jobbet igår var att jag glömde backen med mackor på andra vändan. Jag beslutade mig för att stå i mitten och ta av de mackor jag hade i kylväskan om någon verkligen ville ha. Alla mackor var slut innan Varberg! haha så tokigt det kan bli... men det var ju inte värre än att jag inte hade några mackor på tillbakavägen och det gick ju kalasbra ändå :)  Inga bittra männiksor som började klaga och det var skönt. I Varberg var det också Crusing så fick se några gamla bilar också när vi rullade in och ut från stationen :D 

Trots lång dag igår så kändes det bra, känner mig inte mer sjuk och det är positivt :D så det blir nog bra att jobba i morgon också :) då är det en väldigt lugn vända till Båstad bara, åker pass ner och serverar på vägen upp.
peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: