EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-07-23
21:56:25

Ett ljus är tänt

Usch, det är otäckt det som hänt i Norge! När jag kom till hotellet i går kväll så sa hon som var i receptionen "visst är det hemskt det som hänt i Norge!!!"  och jag var helt ovetande om det då för jag hade inte kollat eller lyssnat på några nyheter på hela dagen så jag visste ingenting. Hon fick ju berätta för min vad som hänt och sedan kollade jag på nyheterna när jag kom till rummet. Rtser av bara tanken! har tänt ett ljus här hemma nu för alla som blev offer för katastrofen :(

Gothia Cup slutar i helgen, alla lag verkar välja Öresundståg. Det är knökfullt! Hade ju tur idag osm åkte pass ner till Båstad idag på förmiddagen för de stog som packade sillar och stackars Lina som hade serveringen kom ingenstans, stog fortfarande still längst bak när jag klev av i Båstad. Jösses! kommer bli en hård dag i morgon!

Jag har läst ut boken Gargyolen som var superbra! kommer ett inlägg om den sen. Har också börjat läsa Carolina Gynnings första bok och kommer nog läsa ut den i kväll. Har hennes andra också och den första är riktigt bra! hoppas andra är lika bra!

I dag när vi kom till Halmstad på andra vändan så gick jag fram till lokföraren och pratade lite, tågvärden var också där och vi stog på plattformen, så kollar jag i fronten på tåget och där är det massor med rester av krockade fåglar. Blä! det hängde köttslamsor i vindrutetorkaren och det var massor med fjädrar. Lite äckligt! hihi

jaja, nu är det nog dags att sova och ladda inför morgondagen! jobba 11.25-22.50  :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: