EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-07-07
22:58:07

Ängelholm x2

Lång jobbdag är till ända och snart ska man upp igen... hade otur när jag tänkte (igen) och bytte till mig ett reservpass i morgon kl 5-9, förhoppningsvis slipper jag åka ut på tåg. Det har varit några tokiga människor på tåget idag men det börjar bli lätt att vifta bort dem, man släpper dem så fort de stigit av vilket är skönt. Dock vet jag inte vad som hände på sista svängen i Halmstad... det var två, antar föräldrar som mötte upp vad jag gissar var deras dotter och de kramades och jag blev gråtfärdig då jag kände en otrolig saknad efter min kära mamma och min kära pappa :'(  <3   fick en väldigt hemlängtan så jag fick hoppa in i tåget för att inte se så tårarna höll sig inne...

Jag är också väldigt förvirrad, suck, känner mig lite vilsen.
Får fundera lite och se om jag kommer fram till något vettigt.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: