EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-01-05
19:40:32

ZUMBA & FUNK

I måndags provade jag och Amelie Zumba... en ganska ny träningsform som är en blandning av massa olika danser... mest skaka-rumpa-danser :D

Det var kul men ganska svårt tyckte jag, dessutom var det så mycket folk så jag såg knappt instruktören så det blev lite klurigare då att hänga med, men det var ändå kul! ska ge det fler chanser, vår favorit instruktör Anna kommer ha ett Zumbapass i veckan så då ska vi gå på det har vi tänkt :D

Även igår, tisdag, så testade jag ett nytt pass... Amelie har varit på det förut men det var första gången för mig... det var Funk... ännu ett danspass alltså. Funk var hur kul som helt även om jag fnissar åt mig själv när man skymtar sig i speglarna... det är väldigt mycket skaka rumpa här också och lite hip-hop stil på det hela... vet inte hur jag ska förklara men kul var det!

Har sjuk träningsvärk idag!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: