EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-01-21
19:40:47

Sovit bort dagen

Jösses! gick upp vid 4 idag för jag började ju jobba 05.25 och eftersom vagnarna inte går så ofta på morgonen så blev det så tidigt. Jag var supertrött... hade väl lyckats sova i alla fall 3 timmar...

Jag var så trött och sedan var det några norska fyllos på tåget som luktade jätteilla så det medförde att jag själv mådde lite illa... brukar inte vara känslig för lukter men just denna morgon var en känslig-för-lukt-morgon...

Slutade jobbet 10.40 så det var ju bara ett sväng till Ängelholm men jag var fortfarande jättetrött så jag tänkte att det första jag ska göra när jag kommer hem, det är att sova... och det gjorde jag...

Satte alarm på kl 13 för jag ville väl göra något mer än sova under dagen... men när klockan var ett så gick jag upp på dass och jag frös så mycket så jag kröp ner i sängen igen och somnade bums... vaknade 18.37.... är fortfarande trött så jag går nog och lägger mig igen... kanske...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: