EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-01-01
13:50:56

Mål med 2011 och mitt år som 22-åring

I stället för nyårslöften så har jag i stället satt upp lite mål som jag ska försöka uppnå med år 2011 och mitt år som 22-åring :D  :D

  • Klara skolan så jag får CSN i höst
  • Klara Göteborgsvarvet på 2 timmar
  • Dyka minst 10 dyk (är jag på G blir det kanske 100 jubileumsdyk... 34 dyk kvar)
  • Se saker positivt, vända det negativa till något positivt
  • Våga testa nya saker, våga fråga, lära mig nya saker och utvecklas som person :D

Det är några av målen och det kanske kommer fler med tiden :D känns bättre att ha mål än att ha löften då jag är av sorten som inte bryter det jag lovar!

Jag välkomnar nya året med ett stort leende! :D det kommer bli ett bra år! det är jag säker på! :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: