EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-01-12
20:13:40

Heldag med jobb

Jag är sååå trött! efter att ha vänt på dygnet och sedan gå upp halv sex för att jobba är ingen hit direkt. Det har inte varit så roligt idag heller på jobbet... inga som ville handla direkt... jag hade ju ändå tider då folk pendlar men ändå var ingen sugen på lite kaffe och något gott till...eller ingen ska jag inte säga för visst var det folk som köpte men jag hade velat sälja mer... ojojoj

Hade i alla fall två fina stunder i Ängelholm med min bok... den är såååå spännande... om jag inte somnar bums så läser jag nog ut den idag! :D

Det blir jobb i morgon också, börjar 10.25 och slutar 21.50... blir nog en bra dag... hoppas på massor av glada människor :D

peace out
Kommentar:
2011-01-13 @ 22:02:43
#1: Syster

Jobb, jobb, jobb, du glömmer väl inte att plugga.. !? ;P



Kul att du tyckte Glampi-inlägget var fint. Skev det i flera omgångar, var helt enkelt tvungen att pausa och torka tårarna ibland. Det kommer mera sådana inlägg, Hampus, Blesi och lite Skreppur tänkte jag ta med, bara för att själv få minnas och rota runt bland gamla bilder :) Det var tider det, när vi rejsade fram i skogarna på våra lurviga pållar.



Kramar så länge <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: