EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-01-04
10:09:24

ÅÅÅÅH turdag!

Ja, idag hade jag verkligen tur! Jag började dagen kl 03.45 efter som jag skulle börja jobba 05.00 Kände att idag var ingen dag som jag vill åka tåg... var trött efter en natt med lite sömn och var inte alls på humör, kändes att reservpasset fick räcka... när jag kommer till basen så frågar jag Helén med lite förhoppning i rösten om det finns risk att jag behöver åka ut och hon säger att "Ja, det finns ingen på 7vkb, vilket är konstigt" mitt mod sjönk till botten... 7vkb är alltså sista turen som jag kan få åka på när jag är reserv... *suck* Jag städade och fixade lite där på basen, packade drickor till vagnarna och pysslade runt... strax innan 8 gick jag för att byta om till uniformen och var lite ilsk med tanke på att de inte fixat någon ersättare redan igår när de visste att den som skulle ha passet blivit sjuk... *morr* När jag kommer tillbaka lite lagom bitter till basen igen SÅ ÄR DET EN SOM ÄR DÄR OCH DET VISAR SIG ATT DE GLÖMT SKRIVA UPP HENNE!!!! :D Oj, så glad jag blev! Jag slapp alltså åka ut!!!! :D Hjälpte till att packa upp en leverans med godis och dricka och sedan gick jag hem :D Härligt att redan ha ett arbetspass avklarat när klockan bara var 9 på morgonen! :D Ska försöka få dagen att gå i pluggets tecken och sedan träna ikväll :D hoppas dagen fortsätter med tur :D peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: