EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-01-29
21:51:17

2 jobbdagar avklarade

Då var två jobbdagar avklarade. I dag har det varit riktigt slappt. Jag kom då till basen i morse och där var det fullt av glada pojkar som meckade med vagnarna, igår fanns inte en enda vagn med hela bromsar så de var kalas att de tog tag och fixade dem alla, så nu är alla vagnar i finfint skick :D

Jag mötte då Jonas i morse och han säger "åh, det är du som ska åka nu också". Jag blev lite förvånad att för han skulle också åka 9.42 som mig... då visar det sig att jag ska åka pass till Båstad och sedan servera på vägen tillbaka till Gbg och sedan 1 timme paus och sedan servera till Ängelholm och sitta där i 1,5 timme till Jonas tåg kommer och så ska jag åka pass upp till Göteborg igen... jag har alltså arbetat aktivt i 3,5 timme men fått betalt 10,5 timmar... helt knasigt men det tackar man ju inte nej till :P

Det var en bra jobbdag och nu är jag dödstrött... i morgon ska jag upp och tvätta vid 7, najs.
Ja, vad ska man säga om allt annat i livet.... jag har ingen aning om nått och är förvirrad, en bra sammanfattning...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: