EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-02-11
13:45:30

WIIIE :D

Idag har jag haft muntlig redovisning av det lilla projektet vi hade... det gick bra trots att jag var toknervös innan... det var ju egentligen bara en kort presentation av resultatet vi fått och inget märkvärdigt egentligen så inget att vara nervös för men det blev jag i alla fall... men fick inga anmärkningar och blev fullt godkänd :D det var till och med kul!

Idag blir det också SMÖGEN!!!!! :D

Åh, vad jag saknar Smögen! det är verkligen bästa stället i hela vida vilda världen! det ska bli fint att komma dit igen! i morgon ska det bli sol också vilket det inte tackas nej till :D

har kommit ihåg att ta med mig kameran också så lite bilder kanske det blir :P WIIIIIE :D :D :D

så jag kommer hem på söndagkväll antar jag :P

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: