EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-02-15
22:05:05

Smögenhelgen


LL677 Ocean
har vi här, trålare :D


LL470 Starlet, trålare :D

För den som känner mig lite bättre vet att jag är knasig i båtar, speciellt båtar av den större sorten och fiskebåtar, så här är två bilder på två fiskebåtar som ligger i Smögen... jag vet inte vad det är men jag tycker bara om dem och är imponerad av dem och ja... kan sitta länge på marinetraffic.com och kolla på vilka fraktfartyg som ska in i Göteborgs hamn liksom, bara för att nästa dag gå och kolla på dem... ojojoj... jag är ju galen i havet så det kanske har med det att göra... så nu vet du det och känner mig lite bättre...


Sjöräddningsstationen i sikte med Rescue Olle Bohlin Byggnads AB längst bak och Rescue Rotary framför :D

Sjöräddningen Smögen
(vill man göra en god gärning kan man ju ge en gåva)


Strålande väder och eftersom det inte blev dykning för någon av oss så köpte vi korv och gick ut på Kleven och grillade. Fin vy över Hållö hade vi också :D  smuts på linsen har jag också :P


Tunnt istäcke inne vid bryggan :) gött att gå på bryggan utan att trängas :P




Det var en helt fantastisk helg på bästa Smögen!!! på många sätt, vissa sätt hör till de bättre ;)  Söndag hade jag baksmällan DELUXE!!!! jösses! inte kul, men natten var kalas! ojojoj :D :D :D Elinor är en glad Elinor

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: