EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-02-06
22:02:53

Två långa jobbdagar

Åh, då var två jobbdagar avklarade... har sååå ont i fötterna! helt galet, kan ju knappt gå... båda dagarna har gått bra i alla fall tycker jag. Dock idag så var det lite jobbigt då jag hade dubbel-set alla fyra sträckor... det var jobbigt... sedan sov jag lite dåligt i natt, blev väckt av telen vid halv fyra... efter det sov jag lite knasigt, och vaknade hela tiden... fötterna värkte också...

Har läst lite i mina kursböcker idag i alla fall när jag satt i Ängelholm, hade också tur på sista sträckan tillbaka till Göteborg att det var två av favorit-tågvärdarna så då blev man lite piggare.

Ska ta och lägga mig snart så jag kanske kan få sova lite... vila ut ordentligt :)  i morgon ska jag till skolan vid ett och träffa några kurskamrater och vi ska väl få uppgiften gjord.

snickerskakorna smakar smaskens!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: