EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-02-16
19:50:23

Tulpaner till sig själv :D


På alla hjärtans dag så köpte jag tulpaner till mig själv :D

Idag har jag skrivit tenta... kändes ok så jag hoppas nu att jag klarade det... vi får väl se och hålla tummarna :D Var också och tränade i morse och sedan bakade jag och Amelie rulltårta innan jag gick till tentan :D

Igår började jag hastigt och lustigt blöda näsblod... jag har aldrig blött näsblod i hela mitt liv och igår när jag pratade med Pappa i telefonen så kände jag hur det rann i näsan och när jag skulle ta papper och torka så var det massa blod!!!! haha ojojoj så det kan bli! så jag gick med tuss i näsan så jag inte skulle bloda ner allt omkring mig ;) haha

Gjorde Zuccini-soppa idag också... den är rikgit god! tänkte dela med mig av receptet men jag har det inte här... chansade lite  så får ta det en annan gång... men gott blev det :D hade vitlöksbröd till :D

I morgon börjar en ny kurs :) kan bli kul :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: