EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-02-04
21:18:08

Snickerskakor :D


Titta vad ducktig jag varit  :D pluggat och stått i idag :D råkade hinna baka snickerskakor också :P

MMMMM bättre är Marabou :D omnomnomnom!!! :D <3


Det gäller att hålla fötterna varma :P dessa duntofflor gör ett bra jobb på den fronten :D

Har gått riktigt bra att plugga idag måste jag säga... även om andra tankar och funderingar snurrar runt i huvudet också så har jag fått mycket gjort och förstått det mesta av plugget tror jag. Tänkte ta med böckerna på jobbet i morgon och läsa lite när jag sitter i Ängelholm och sedan ska jag se om någon kollega vill vara med i min undersökning... ska bli spännande :D Magnus och Mamma är de enda som är med än så länge... men jag ska minsann få ihop 10 stycken! :D

Snickerskakor råkade jag baka också... de blev riktigt goda... fast nu är jag helt fullproppad och känner mig väldigt mätt... har ltie svårt att begränsa mig och äta lagom... SÅÅÅÅ GOTT!!!!   jag kommer bli en bra hälsocoach jag  :P  galen i kakor, godis, muffinssmet, glass...m.m...

peace out
Kommentar:
2011-02-06 @ 12:09:09
#1: Linda

sv: det är så klockrent och på sätt och vis ganska så sant (;

Tack! Vad kul att höra :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: