EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-02-22
22:04:12

Pluggdag med Zumba

Har varit väldigt duktig idag känner jag... fick dock ett bittert uppvaknande i morse då en blomfluga flög in i min näsa och killade till... det var oskönt så jag snoozade en timme extra bara för jag blev så sur. Jag tog sedan vagnen till Hälsovetarbacken för där skulle böckerna som jag behövde finnas som "ej hemlån" böcker... jag tänkte att på bibblan vid Pedagogen så skulle den inte finnas då alla mina klasskamrater säkert var där... Jag hittade rätt bok och satt i några timmar och läste och gjorde klart seminarieuppgiften till på torsdag... känns skönt att ha det klart. Började också på Sem.2 uppgiften men då hade jag tappat fokus så det blev inte mycket skrivet. Träffade Amelie vid halv tre då hon slutade och vi gick hem till dem och gjorde smoothie innan Zumban :D Zumban var rolig idag men det var trångt och jag är så kass men får öva lite till så blir det nog bättre :P Vi lagade sen middag och busade med Ville :D nu blir det ostkaka... peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: