EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-02-27
23:05:44

Inget plugg men lite jobb :D

Åh, idag hade jag tänkt vara en duktig tjej och gå till biomenicinska biblioteket och läsa i boken som jag ska använda till seminariet på torsdag. Det stog på dörren att de hade öppet även helger mellan 12.00 och 16.00 så jag var där vid två-tiden...var det öppet...NEJ! Jag blev så bitter! det stog ju klart och tydligt på dörren och så stämmer det inte... detta betyder alltså att jag inte kunde läsa i boken... suck!

Åkte sedan till jobbet... satt där en lång stund innan mitt pass egentligen skulle börja så jag käkade lite och så... hade dubbel-sättat tåg på vägen till Ängelholm och allt flöt på bra... sålde slut på hela mat-hyllan på vagnen :D sedan i Båstad var det något smartskaft som drog i nödbromsen, som tur var stog vi stilla men det ställer ändå till lite problem... vi blev 15 minuter sena därifrån. Detta gjorde dock inte mig så mycket då jag fick stå 15 minuter mindre i Ängelholm :D

Vägen tillbaka till Götet var bra, enkelsätt och många som ville handla :D roligt när det är lönehelg och sista sportlovsdagen för skåningarna :D hade bra tågvärdar båda vändorna också så det var riktigt kul att jobba idag :D

Nu blir det sova så jag orkar upp i morgonbitti :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: