EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-02-26
15:08:32

Hotellfrukost och massa jobb :D

Hade övernattning i Helsingborg i natt :D det var najs! hade dock lite svårt att sova men tillslut fick jag mig lite sömn. Började inte allt för tidigt i morse heller, gick upp tio i åtta och avnjöt en kalasig hotellfrukost :D inte helt fel vill jag lova :D

Det var inte så mycker folk på tåget till en början men det ramlade på massor i Falkenberg och Varberg så då fick jag att göra :D det var kul :D Det var en bra tågvärd och en av mina favorit lokförare så det var en riktigt kul resa till Götet :D

Nu är jag ledig på dagen men ska jobba i kväll igen. Ska ta andra halvan av Emmas pass så det blir en vända till Ängelholm :) slutar 22.50. Så fram till dess att jag ska dra mig mot stan igen blir det lite slappa och försöka motstå att gå till Hemköp och köpa godis... får väl se om jag lyckas ;) (eller vill jag lyckas)

peace out



Kommentar:
2011-02-26 @ 18:00:18
#1: tess

sv; tyvär så blev det ingen bio igår men ska försöka se den en annan gång! du får la säga om den var värd att se när du sett den! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: