EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-12-06
20:11:10

Lite mer ordning

Idag har det blivit ännu mer ordning i lägneheten. Packat upp allt som kan packas upp, två flyttlådor kvar men det är bara böcker i dem och jag har ingen hylla till dem så de fick agera soffbord så länge :)

Knäppte lite bilder med kameran, är väldigt nöjd med min lägenhet! :D


Mina två madrasser blev soffa och två flyttlådor blev soffbord :)

Enda hyllan jag har är fullproppad :D ska skaffa en till eller två så jag kan packa upp mina böcker  också :)

Närmare titt på fönstret i vardagsrummet :) och visst kan man se att det snöat idag :D JIPPIIII!!!! :D Jag blev så glad i morse när jag kollade ut och det var vitt :D

Matplatsen och en liten snutt av uteplatsen. Tillfälliga stolar eftersom jag inte har några köksstolar :P 

Sovrummet ser väldigt naket ut, bara sängen liksom men där tänkte jag mig också en hylla, kanske skrivbord, vet ej än. Ska bli kul att pyssla med.

Hallen med nya byrån och lite mattor :D Lägenheten känns väldigt hemtrevlig nu, det gillas :D 

Dagen idag har varit lång. Klev upp kl 4 i morse och började jobba kl 5. Behövde inte åka tåg så var hemma igen strax innan 10. Blev lite pyssel med uppackning då och göra i ordning. Amelie och Ville skulle komma på besök på eftermiddagen och då kände jag att jag ville ha allt fixat och lite ordning, mycket plats för Ville att springa på :P

Var till Hemköp och har nu laddat frys och kyl med lite käk :D Resten av kvällen ska jag tillbringa med julkalendern och Blocket på jakt efter möbler :D
peace out
Kommentar:
2011-12-06 @ 20:27:36
#1: Magnus

Vad fint du börjar få det redan. Blir nog strålande med lite mer möbler där snart också. Smart att bygga med flyttlådorna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: