EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-12-16
22:49:10

Superdag och musikhjälpen :)

En bra jobbdag blev på slutet en mycket bra jobbdag :D När jag hade hoppat på tåget för sista trippen upp mot Götet kommer plötsligt bästa Josef flygande ner för trappan :D :D :D JIPPIII :D  Jodå, dagen har varit bra i övrigt också men fick ju ett bättre avslut :) Han skulle ända till Varberg så vi han prata lite när kön som sträckte sig långt fram i tåget tagit slut, på måndag kör han mitt tåg :D JIPPIII :D

Sedan så träffade jag Lisa efter jobbet och vi for hem till mig och gjorde mat och slog och sedan ned i 'soffan' och kollade på 'PS. I Love You', Sååå bra film och jag har tappat räkningen på hur många gånger jag sett den, mer än 10 är det i alla fall :D käkade lite kola och åt pepparkakor också :)

Var till Gustaf Adolfs torg också när jag väntade på Lisa i Brunnsparken och då kollade jag förstås på Musikhjälpen som sitter där i sin glasbur och sänder radio tills på söndag. Det var Gina och Kodjo som sände just då och det var kul att se, de har stora högtalare som det sänds ut över torget :)  skänkte min 20-lapp som jag fick i dricks idag också :)  Det lilla blir mycket och alla hjälper till och pengarna går till att alla flickor ska få rätt att gå i skolan.




man kan alltså sms:a och önska en låt och därmed också skänka en slant :) Lätt värt det, eller varför inte gå dit om man ändå befinner sig i Götet :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: