EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-12-11
16:16:38

Skumpa

I går blev en rolig dag, en lång dag. Började väl i princip med att jag lämnade över nycklarna till Eve som nu har fått min gamla lägenhet. Lisa ringde och ville hitta på något så jag välkomnade henne på pepparkakor hos mig. Så kom Magnus, Janne och Annelie också, Smulan följde med och det blev ett fastlig spring i Villes ben! Han blev som tokigt bara exploderade och var jätteglad och pigg. Annelie och jag tog en sväng och de fick gå med varanadra så de skulle lära känna varandra, Ville var dock väldigt på och Smulan fräste X antal gånger. Tillsut blev det lite lugnare men Ville var vädligt uppe i varv så när vi kom in sprang han runt en del. Smulan fortsatte fräsa och skälla på honom, han tog det mest som lek.

Lyckades få i oss pepparkakor och kaffe samt några lussebullar som Lisa hade med sig :D sedan bestämdes det middag hos A & J och jag kom fram till att Ville kunde vara själv några timmar så jag gick hem till Amelie och Carls lägenhet så han fick vara där eftersom han känner igen sig där och kan vara lugn.

Det var mycket god middag! TACOS!!! :D WIIIE vad smaskigt det var, det var längesen jag åt det. När timmen började bli lite senare så börjades det pratas om efterfest hos Magnus. Jag måste ju hem till Ville men så visade det sig att Frida precis slutat jobba och kunde skjutsa oss, vi hämtade Ville på vägen och han fick sig en promenad när vi kom till Magnus och sedan höll han sig väldigt lugn hela kvällen och natten, låg och sov på golvet när han inte tog ett varv och kollade läget, hur lugn som helst. Vi fem som var där tömde 4 flaskor Champange, smaskigt!  Vi blev lite trötta till slut och det var dags att åka hem. Slutade med att det blev taxi och Ville och jag kom hem kl kvart i sex. Vi båda somnade bums!


Skumpagänget, bästa Lisa tar kortet så hon är då inte med men Ville ser minsann att det är kort på gång så han tittar upp :D
Ja här kanske det började spåra ur lite, och nej, jag kan inte vända händerna och göra sånna brillor som Daniel och typ alla andra i hela världen kan. Körde på en annan variant i stället ;)

Både Ville och jag har varit sega hela dagen, slappat. Vi tog en ordentlig promenad också så nu ligger han utslagen igen.

i morgon är sista dagen med Ville bävervalp så vi får väl se vad vi hittar på :D
peace out
Kommentar:
2011-12-11 @ 20:37:20
#1: fraidich

du har ju pilotbrillor och det är ju mycket coolare:D:D jag ska lära dig att göra såna brillor det är inte så svårt vridhänderna bara.:):)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: