EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-12-12
19:50:47

Matdag

Sista lediga dagen idag på ett tag och även sista dagen med Ville. Det har regnat idag men det har inte hindrat oss från långa promenader :D På med stövlar och regnstället så är det bara springa ut i det blöta :D

Jag har tillbringat stor del av dagen i köket också, har gjort köttbullar som jag fryst in så jag har till sen. Jag har premiärgjort egen pasta, vädligt nöjd måste jag få säga :D får se hur de smakar i morgon eller nått för jag har inte testat än. Jag har även gjort knäck för första gången i mitt liv idag, det är sånt som pappsen pysslat med innan. Även knäcken blev jag nöjd med, alldeles lagom hård så man kan få bort pappret men inte har sönder tänderna :D Till middag blev det curry/morots-soppa :D smaskens :D 

I morgon blir det heldag jobb, ska försöka hinna med att tvätta också, Ville är ju inte den renligaste ;)

peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: