EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-12-05
22:38:56

Lite mer flytt

Idag har jag varit ledig så började dagen med en sväng till gamla lägenheten för att ta lite saker. Tog med två ikeakassar och fyllde med kuddar och andra mjuka saker som inte heller blir så fasligt tungt. Tog bussen tillbaka och började pyssla lite med gardiner och så, pratade med både mamma och pappa också innan jag for till Backaplan i jakt på Hornbach. Tog lite tid att hitta till Hornbach för ajg har alltid åkt bil dit och jag hade hunnit gå en bit när jag kom på att jag kunde navigera mig med mobilen :P

Hittade dit och på vägen hittade jag också en 2:a hand för möbler som jag ska undersöka senare. Blev så förvirrad av allt på Hornbach så blev inget köpt där men har kollat på lampor så nästa gång kanske jag kan bestämma mig :D Tog en runda Coop Forum också, blev bara lite tjafs, kunde inte bestämma mig där heller om mat, får fixa det i morgon, planera lite :P

På kvälskvisten kom Magnus och hjälpte mig flytta det mesta övriga från Frölunda, blev hela hans bil full! Det gick bra det, sedan pizza-belöning på det :D

Morgon är det reserven som gäller så kanske slutar jag redan kl 9 eller så blir det senare. Hoppas på lite tidigt så jag kan hem och pyssla :D
(fick en Bisonoxe i plast i min kinder-kalender idag)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: