EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-12-04
23:17:22

Flytt och chokladfontän

Ja, då har jag äntligen flyttat! Det var i torsdags som vi började och vi fick med det mesta jag och Carl. Köpte ny säng på Ikea och även en byrå. Så jag hade fullt upp på kvällen att bygga ihop grejerna och packa upp lite. Sedan har det varit jobb fredag, lördag och även idag söndag så jag har inte hunnit med så mycket. I morgon, måndag är jag ledig så då fortsätter jag. Har lite saker kvar i gamla lägenheten så det ska jag försöka flytta hit också. Det mesta är uppackat, det som jag fick med i torsdags, det har blivit lite småpyssel på kvällarna när jag kommit från jobbet.

Jag knäppte lite kort med mobilen men de blev så tråkiga... var svårt och få med så det blir något bra perspektiv på det hela...


Sett från vänster så är det först en del av köket, är en matplats liksom 'bakom ryggen'... sen hallen sett med vardagsrumsdörren i ryggen. Tredje är toan och fjärde är matplatsen och utgång till uteplatsen. Sista är lite av sovrummet. 

Igår (lördag) var det först jobb hela dagen och sedan blev jag bjuden till Annelie och Janne på middag. Lisa, Daniel och Magnus var såklart med samt Pontus. Det blev Gulash-soppa. SUPERGOTT!!!!! Sedan till efterrätt så invigde vi Daniels chokladfontän! Massa frukt var fixat och skuret så det var bara att doppa i den smälta chokladen. MUMS! 


Det var en superbra kväll, dock var jag en väldigt trött Elinor och det blev ju inte mindre trött av vinet så kände mig lite tråkig mot slutet men det var jättekul att träffa dem igen, var ett tag sen, jag jobbar ju alldeles för mycket :(

Idag har det bara varit kaos i tågtrafiken så nu avslutar vi för dagen!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: