EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-08-12
12:38:34

Tentaplugg

Hade den tidiga turen till ängelholm och tillbaka idag. Det är ett, trots tiden, ett gött pass. Dock var det dubbla tågset fårn Ängelholm av någon konstig anledning, var knappt några resenärer. Nu kommer jag i alla fall vara ledig i några dagar, mest plugg i helgen inför måndag och sedan på tisdag ska jag ju till Hallsberg (nervös redan).

Mamma och Pappa kommer till mig på måndag kväll för de har varit i Skåne på semester och då kommer jag åka med dem till Hallsberg eftersom de ändå åker den vägen mot hemhem, smidigt och bra :D

Pluggar lite på Pedagogen för tillfället, har passat på att skriva ut lite grejer så jag kan repetera lite mer i helgen. Gillar att ha saker utskrivna på papper för då kan man stryka under och göra anteckningar på ett smidigt sätt. Har renskrivit lite mer av de lappar jag hade också.  Känner at ajg har en god känsla inför denna tenta faktiskt. Det hade jag ju dock till den förra gången jag skrev den också och då kuggade jag ju så man får väl se då hur det går :P 

Ska nog lyxa till det med en bio i dag kanske, lite vardagslyx :D sånt gillas! gäller bara att hitta en man vill gå på :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: