EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-08-04
19:48:42

Systerdag :D

Systeryster och Jag :D
Vi gick en sväng till Röda Sten och satt i solen och jag hade tur och fick se två stora båtar :D Stena Jutlandica och Ladoga-8

Har haft en fin dag med syter Frida. Hon kom redan i går kväll och jag mötte henne på stationen. Hade en mycket trevlig kväll med massor av prat :D   sov som små nötter också och gick upp ganska tidigt. Hon vill shoppa så vi gick ner på torget och kikade runt. Tiden rann iväg och hon ville inte till stan också så efter att vi varit på Röda Sten så insåg vi ju att vi inte skulle hinna till Liseberg, så får ta det nästa gång i stället. Det var i alla fall en kanondag!

Från och med i morgon ska jag jobba monstermycket några dagar framöver. Ska bli kul men hoppas att det inte blir allt för varmt bara. Se vad jag möter för skojiga tokiga typer på tåget i helgen. OBS! tro inte på allt som Aftonbladet skriver!!!!!!!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: