EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-08-25
19:37:11

Lång hund

Oj, vilken trött Elinor jag är nu. Tidiga morgonar och långa dagar. Är ju lite puckad som lägger mig alldeles för sent på kvällen också när jag ska upp tidigt. I kväll tänkte jag dock lägga mig i tid. Börjar 5.25 i morgon och behöver sömn, måste ju ladda inför lördag också. Det blir mycket jobb såhär på sluttampen av månaden :D

Tisdag och onsdag har jag varit hos Amelie och hälsat på efter jobbet och vi har gjort äppelpaj och gått vilse i bostadsområdet med Ville, kollat på Mia & Klara (sååå kul!)   gjort pizza (mmmm) och snackat en massa. 


Ville med sin boll, dock var han trött efter första dagen på dagis och hade dessutom käkat en strumpa så något leksugen var han inte, fick locka honom med godis för att få ut honom på en promenad. (Stumpan spydde han upp i morse, svalde den i tisdags)

I morgon är det endast en vända till Ängelholm vilket är skönt. Resten av dagen ska jag ladda inför Hallsberg på lördag. ÅÅÅH VAD DET SKA BLI SPÄNNANDE!!!! HOPPAS JAG KLARAR DET!!! :D :D :D :D (Man får hålla tummar för mig om man vill)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: