EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-08-14
17:25:55

Kvällspromenad och plugg

Tog en fin kvällspromenix i Ruddalen i går kväll. Hittade en fin häll att sätta mig på vid mossen som är där. Det var väldigt lugnt och stilla omkring, bara musiken i öronen som var vild... gott att promenera i skogen.
Har pluggat med Anna en stund idag på eftermiddagen och det känns positivt inför tentan i morgon. Precis när jag kom hem igen så började det spöregna. Vi hade tur och slapp regnet och kunde sitta på en uteservering. Det är så luirigt för om jag sitter hemma och pluggar så är internet mycket mer lockande än att läsa. Hittar ju alltid något som är mer intressant än plugget. I går var jag och satt på Espresso House bara för att få något gjort. När Anna och jag gick igenom idag så kände vi båda att vi kunde det på ett bra sätt och om man bara tänker efter lite och inte hetsar upp sig så kommer det gå bra.

Blir nog en film i kväll igen... ska gå igenom mina sammanfattningar igen en gång och sedan får det vara bra med det.
peace out
Kommentar:
2011-08-14 @ 19:28:15
#1: tess

sv; jaha, får äta mkt jordgubbar då! hihi :)

jaa skitgott :D och jag såg inte att det var din blogg först elinor!



skönt med skogspromenader :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: