EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-08-16
21:38:02

Det var nog kakorna och tummarna

Jo det var nog alla kakorna jag åt igår och alla tummar som hölls idag som gjorde att jag klarade testerna :D :D :D FÖR JAG KLARADE TESTERNA OCH ÄR VIDARE TILL NÄSTA DEL!!!!!!!

Den 27:e augusti ska jag tillbaka till Hallsberg och göra fler tester, denna gång på dator och sedan träffa psykologen Åke. Testerna på datorn ska tydligen vara sånna som testar minne och simultanförmåga (stavas hur?) sedan något "behålla koncentrationen"-test. Ska bli spännande!

Vi var 9 stycken från början och 3 som gick vidare. Tydligen över 200 som sökt men många som inte klarat sig genom testerna :(

Hade Mamma och Pappa här från igår eftermiddag och åkte med dem upp till Hallsberg eftersom de är påvägen hemhemåt. Gillar att åka bil. Fint att träffa Mamma och Pappa igen också! :)

Nu är jag supertrött efter denna dag med nya intryck. Ska jobba långpass onsdag, torsdag och fredag så måste nog sova så man orkar hålla ihop kroppen :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: