EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-04-30
13:39:44

Sol sol sol sol sol sol sol!!!!!

Ojojoj, idag är ju verkligen inte en dag att sitta inne på! UT I SOLEN! :D jag ska springa ut i solen snart jag också men måste fixa lite in för nästa vecka med skola och träning och annat pyssel, planera lite.


Har jobbat idag på morgonen så fick åter igen avnjuta en kalasig hotellfrukost, ska göra det i morgon också så det blir inget Valborgsfirande för min del, jag kör på jobb istället :)


Fixade förresten min balkong igår, det blev hur bra som helst! det bästa var nästan att bordet och stolarna var nedsatta 100:- vilket gillas! :D Bild kommer väl sen någon gång :D


Jobbar hela långa dagen i morgon också, från 9.40-19.40 :D JIPPII tjock plånbok gillas också! :D


peace out
Kommentar:
2011-04-30 @ 13:57:16
#1: Emma

Fin blogg =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: