EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-04-04
20:44:24

Löpar-premiär och kaffebryggare :D

I dag kunde ajg verkligen inte hålla mig. Jag gick och köpte mig ett par nya löparskor och tog mig ut i solskenet och sprang en sväng. Blev först att jag gick och sedan sprang jag en kvart och gick igen på slutet... totalt var jag ute i 30 minuter och det kändes bra... lite tung i benen men det blir det snart ändring på :D

Tog också cykeln till MAXI och köpte mig en kaffebryggare... känns bra så nu står den och puttrar och gör det första kaffet... jag kommer inte kunna sova på hela natten :P

Har läst massa idag... både i boken 'Marlet & Me' som jag lånat av Amelie bara för att träna lite engelska och sedan en mangaserie som heter 'Nana' som jag lånat av Johanna, min första mangaserie så kände att jag var tvungen att testa... och jag gillar det :)  den är också på engelska och jag känner att ajg bara blir bättre och bättre på det språket vilket känns skönt, det underlättar mycket!


Sån här kaffebryggare blev det och jag är hel nöjd!

Har tvättat och städat i massor idag också, känner mig duktig, torkat golven och dammat. Vädrade och blev bara mer sugen på att gör i ordning balkongen, men det får vänta någon veck har jag bestämt. Jag gjorde liskom allt som man absolut måste göra när man egentligen ska plugga... jag är så bra på att hitta undanflykter! :D

Ska läsa lite i pluggboken nu i alla fall :)

peace out
Kommentar:
2011-04-05 @ 19:03:37
#1: Anonym

SV: ja vist är den rolig:D:D:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: