EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2011-04-23
13:11:15

Linne och shorts

Kunde cykla till och från jobbet i shorts och linne! Åh, det gillas starkt! Väldigt skönt var det, det fläcktade lite men det var varma vindar så det vara bara skönt!
Jobbet gick bra, hade övernattning i Helsingborg. Nu är jag hemma några timmar innan jag beger mig mot ännu en övernattning. Dessa timmar som jag är hemma ska jag plugga tänkte jag. Det är nästan så jag känner ett sug efter att plugga. Jag kommer klara den här tentan på första försöket! Det bestämmer jag mig för här och nu!

I morgon kommer det dock bli tajt med plugg så jag till att börja med slutar jobbpasset kl 12.40 och sedan ska jag iväg igen på ett nytt pass kl 16.25, kommer inte mer är hinna hem, käka och vända och sedan cykla tillbaka. Mycket cyklande bli det i alla fall och det är najs :D

Som sagt nu blir det lite käk och sedan dra igång med ett koncentrerat och fokuserat plugg!

Solen är så najs! B-)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: