EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-09-29
19:50:01

Ny kurs :D

Idag har en ny kurs börjat. Den heter "Introduktion till fysisk aktivitet och kost ur ett hälsoperspektiv" det är en 15 hp-kurs så den kommer hålla på till början av december vilket känns bra och roligt! Det är inga tentor på denna kurs utan bara arbeten som ska skrivas vilket jag tycker ska bli spännande då det inte varit sånt på tidigare kurser jag läst.

När jag kom hem efter dagens skola blev det att gå till Hemköp och köpa batterier till mitt cykellyse som dog i gårkväll/natt när jag cyklade hem. Tycker det är läskigt att cykla utan lyse då man syns så dåligt, trots alla gatlyktor så märker man att man ser även andra cyklister väldigt dåligt när de inte ha lyse. Men som sagt, nya batterier idag så nu ska det inte vara några problem med att suynas :D

Väl hemma har jag läst lite i folkhälsorapporten som det kommer föreläsning på i morgon. Ska läsa vidare då det visade sig att Biggest Loser inte sänds i program på TV4 längre utan bara massa klipp...sur blev jag!

Så lite mer läsa och vänta på att Dr Åsa kommer ut på SVT :P

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: