EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-09-16
22:04:05

Lite skola och lite tandläkare

I morse var det till å stiga upp tidigt! hade klockan på 6 men snoozade en halvtimme. Väl uppe så var jag ganska pigg och gjorde mig lite frukost. Solen hade inte vaknat och jag var lite stolt att jag han före :P

Det småregnade lite så det blev till att ta vagnen till skolan vilket jag inte gillar, slös med dyrbara pengar. Jag har ju inga regnbyxor så skulle jag cykla så blir jag så blöt, Ja jag ska fixa ett par.

Föreläsningen varade mellan 8 och 10 och det kändes helt värdelöst, den var inte så spännande, hon gick igenom delar av Folkhälsorapporten 2009. Den är intressant att läsa och det hade jag gjort men hon gick igenom så många diagram så det blev sömnigt.

Jag gick efter föreläsningen och kollade gamla tentor och kände en lättnad då det inte verkar vara så väldigt komplicerat, inte som fysik och matte i alla fall!   Jag gick till bibblan en sväng också för att se om mina böcker kommit, vilket de inte hade.

Jag åkte hem och sov 1,5 timme och gick sedan till tandläkaren. Han var riktigt bra, det är första gången som ajg går här i Götet och det gick fort. 15 minuter och han hade tagit bilder, skrapat tandsten och polerat. Betyder att jag har bara tänder :)

Det blev ingen pilates i kväll heller, Amelie han inte komma hem från Halmstad och det regnade kom lite då och då så jag kände inte att cykla till Fysiken med risk att bli blöt. Jag tog en promenad här hemma istället.

Gjorde förresten en supergod grej till middag! Recept kommer i morgon! :D JIPPII

Nu är det sovdags! Pluggdag i morgon :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: