EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-09-06
22:01:18

En vecka

ojojoj vad jag har varit seg med uppdatering här... är ju ute på äventyr stup i ett men skriver inte ner dem, ajjabaja!

Senaste veckan har det varit full fart. Jag har pluggat i massor och roat mig i massor :)  Det är endel att göra i skolan, massor med böcker som ska läsas! I onsdags var Amelie och jag och boxades och det var helt galet jobbigt! inte den bästa träningsformen efter om sommar med utesluten träning, jag hade träningsvärk till lördagen!

På lördagen fyllde Amelie år så då gjorde vi pannkakstårta och åt av kakorna vi bakat på fredagen. Det var superbra kalas och vi spelade nintendo också, jag är helt kass på det!

Amelie och Carl skulle ut och käka på kvällen så jag gick på bio..."Vampyrer suger"... hur underbar som helst! parodi på Twilight :D ojojoj vad jag skrattade :D



Efter bion så gick jag på eftersläpp på finsittningen som MatNatSex hade för nya studenterna. Där fanns Johanna, Johan och Felikss och annat roligt folk :D det var kul och jag kom hem vid halv fyra :D

På söndagen sov jag länge! Sedan cyklade jag till Amelie och vi pluggade och kollade på tv. På kvällen gick vi och körde ett yogapass som inte var att leka med! ojojoj. Vi gjorde Daimtårta också...omnomnomnom!!!

Jag är jätteduktig och cyklar varje dag till skolan, pluggar och är jättebra på allt jag gör! :D typ...

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: