EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-09-23
23:05:43

Brandman och Wolverine

Idag har varit en bra dag. Jag var lite grinig i morse och när jag cyklade till skolan...men så fick jag se en brandman efter vägen och då blev jag genast gladare och seminariet som var dagens punkt på schemat gick som en dans. Och dansat på riktigt har jag också gjort! AFROPOWER DANCE testade  jag och Amelie...det var jätte jättekul! väl värt att testa...helt galet!

Jag har pluggat också. På tisdag gäller det! då ska jag minsann klara tentan! Pluggade lite hos Amelie också och kollade på X-men, dvs det blev inte mycket till plugg för min del, han reflektera lite över första frågan på en av test-tentorna vi fått sedan tog Wolverine tag i mig och höll mig fast!

Känner mig helt urladdad och behöver nog en rejäl sömn för att ladda upp inför morgondagen som kräver plugg, plugg och plugg!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: