EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-09-07
19:40:23

Aerobics och lite annat

Ett härligt aerobics-pass är precis genomfört. Hon som leder passet är helt fantastiskt bra! Det var ny kooreografi men det kändes jättebra ändå, dock är mina skor lite slitna och golvet en aning halt så jag gled iväg lite ibland vilket inte är så bra men annars allt super!

Jag har inte uppdaterat förra veckans träning och då var det box och yoga. Det var hur jobbigt som helst! Man känner att sommaren varit träningsfri!

Jag är duktig och cyklar till och från skolan varje dag (hittils). Känns riktigt schysst att cykla på morgonen och få igång kroppen lite.

Kanske att Amelie och jag ska boxas i morgon, vi får se. Om hon ska iväg och dyka på torsdagen så ska vi inte boxas för man får sån träningsvärk och då är det lite jobbigt med utrustningen :P

Kommer cykla till skolan i morgon i alla fall också :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: