EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-10-04
19:25:28

Soluppgång

I morse fick jag gå upp lite tidigare än vanligt. Kl 7. Det märks att hösten är här för nu är det precis så att solen kommit fram bakom trädtopparna vi den tiden. Tänk i somras då strålade solen när man skulle upp och jobba då :D Snacka om att man är ovan att gå upp vid den här tiden nu :P jag var dödstrött ända till lunch!

Det var mysigt att äta frukost till solens uppgång i alla fall :D

Det visade sig att det skulle bli en kanondag trots den första väldigt trötta halvan. Vi hade Workshop i datasalen och vi skulle söka vetenskapliga artiklar och lära oss skriva källhänvisning. Det var bara det att man satt och var irriterad för att informationen på uppgifterna var så dåliga så det blev knappt något gjort. Men som tur var så behövde vi inte lämna in något, tror inte hon hade förstått vad jag skrivit i så fall för jag hade skrivit och kladdat för det blev fel och massor...jag förstod ju men det var inte vackert :P

 

peace out



Kommentarer:
2010-10-05 @ 09:48:04
#1: syster

åh så finnt.:) vill komma till dig snart.:)

2010-10-05 @ 13:29:01
#2: syster

sv: ja och då skulle jag vare än av dem som bodde där.:D:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: