EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-10-11
20:27:26

Skola och gym

Härlig solskens dag har det varit idag. Den började med tjock dimma men det kan vi glömma bort för det är lite trist :P Jag tog cykeln till skolan och lyckades glömma både buff och vantar så öronen och händerna fick lida en stund innan jag fått upp värmen. Tvärtom blev det när jag skulle cykla från skolan till Fysiken...Aschenbergsgatan är inte särskillt rolig att cykla uppför! hjälp vilken backe!!!! brukar gå uppför den annars för det finns ingen cykelväg efter den så man måste cykla i bilfilen vilket jag tycker är lite läskigt, men idag trotsade ajg min rädsla och cyklade upp för hela! en bra uppvärmning till gymmet :P

Jag gymmade i 45 minuter och då är det 5 minuter rodd inräknat. Gick igenom hela kroppen och det kändes bra, det kändes också att det var fyra veckor sedan jag var där sist :P jaja nu känner jag mig på språng igen ;)

Har suttit nu på eftermiddagen/kvällen och skrivit på min hemtenta som jag har...eller det är två kan man säga, en för idrott och en för kost. Vi har lång tid på oss att skriva men jag kände att det är bäst att börja i tid. Det var riktigt kul!

Ska försöka inte bli så sent idag, ska kolla på Biggest loser om internetuppkopplingen tillåter och sedan sova. I morgon börjar föreläsningen vid nio så då blir det att gå upp lite tidigare än idag :P

peace out
Kommentar:
2010-10-12 @ 13:49:33
#1: frida

sv. :D vad glad jag blir.:D det är roligt att göra folk glada.:):) <33333

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: