EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-10-22
12:05:11

Pussel och bio

Blev ingen jobbutbildning igår så jag ska ha det idag i stället efter skolan, spännande! Var ju på bio med Lisa, Magnus och Annelie igår och vi såg Hämnden...både jag och Lisa fick en olustig känsla i magen av den, den var lite obehaglig, väldigt djup men kanske också lärdomsfull...

Det var väldigt jobbigt att gå upp i morse! Satt upp sent för att kolla på SOS västkust (det buffrade långsamt) eftersom den bästa är med, dock syntes bara båten (tror jag).

Amelie har köpt ett nytt pussel som vi ska börja på idag, om hon inte redan tjuvstartat :P det är i samma serie som det förra men denna gång är det en sandstrand. Bygga pussel och se idol är vad vi ska göra :D


Förra pusslet var en cirkus, väldigt rolig pusselserie det där! :)

Lite knasigt är det också att jag inte har någon apptit :( är det fjärilarna som tar all plats och gör att jag inte vill käka? ...ska se om jag kan bli lite hungrig innan seminariet som vi ska ha nu på eftermiddagen...obra att inte äta!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: