EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-10-25
20:12:02

Några dagar samlade

Hoppar runt och svävar lite på mina rosa moln fortfarande :D känns bra :P eller lite jobbigt är det kanske... men det är sånt man får ta :P


Var på Halloween sittning i lördags med Johanna och Anna och det var skoj, inte den bästa sittningen jag varit på (inte för att jag har vart på så många men men) vi hade våra Göta-Älv ovvar på oss och var sminkade till lik.

Anna är skadad också.


SUPERSÖTA Ranja! Amelies föräldrars gulliga hundvalp. Fick inget bra kort för hon ville inte vara still när jag skulle knäppa men hon är så SÖÖT! :D

Jag var alltså i Halmstad igår med Amelie och det var superkul! Vi brassade på med Spice Girls och Arabisk pop-musik på vägen ner, det var knasigt roligt :D Ranja var urgullig och Kapten Rufus lite trött men fortfarande söt han med :D han är den 13 åriga söta schäfern de har också :D

Amelies kompis David kom på besök från Finland och det blev mycket egyptensnack då både han och Amelie jobbat i Egypten på Colona, de var där samtidigt. Det var en najs dag! På vägen hem så åkte vi till Ugglarp där de har sommarhus och kollade bara och det var superfint! dit vill jag igen! :D

Idag har varit en glad dag också, strålande sol och pirr i kroppen fortfarande :D Varit i skolan, gymmat och pluggat... saknar den bästa<3

peace out
Kommentar:
2010-10-26 @ 18:41:28
#1: syster

men du var har du blodet då och vårtorna och de rutna såren någonstans, Du är väll ett lik eller är du bara en vitsminkad liten tös.:P finnaste liket jag sätt på länge.:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: