EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-10-09
18:02:03

Långpromenad i det fina höstvädret

Det har varit helt underbart väder ute idag!  Började dagen med en promenix på 45 minuter runt i Järnbrott. Det var härligt! Satt också någon timme framför datorn och kollade lite bloggar och på lite tv... körde lite styrketräning också. Men mest dator har det blivit...

Fram till halv tre något så satt jag inne sedan begav jag mig ut med kameran för en långpromenad runt Ruddalen och Högsbohöjd :D

Hittade nya stigar och stötte också på en liten igenkott, hur söt som helst! :)


Tänkte att en bild på mig själv var en fin idé :D


Var högst uppe på Högsbohöjd och knäppte en bild ut över så man såg Älvsborgsbron och Eriksbergskranen. Det är två bilder som jag satt ihop därav det olika ljuset...

Hassellund... läste på skylten som fanns längst stigen att det var hasselbuskar och så var det lite info om Hassel...

Sötbiten :D

Väldigt mysig väg och vad gott det luktade! fuktig skog...älskar doften!

peace out
Kommentar:
2010-10-09 @ 19:27:53
#1: syster

men oj det är ju grönt fortfarande! här är det knalgult och så har det mästa hamnat på marken.:) söt kotte:D:D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: