EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-10-27
21:10:33

Kill Bill-dag

Det har regnat åt alla håll och kanter här i Göteborg idag! Jag insåg ganska snabbt att det här var en perfekt Kill Bill-dag. Kollade på båda rakt igenom och hade det väldigt bra under min varma filt och sneglade då och då på regnet utanför. Hade sällskap över sms och det värmde också :D

Tog mig ut i det dåliga vädret för att handla lite i alla fall och jag var väldigt blöt när jag kom hem igen... precis när jag kom innanför dörren ringde Amelie och tyckte att det inte bara var en bra Kill Bill-dag utan också en bra dag för thaimat... jag bytte kläder och hoppade på vagnen och vi åkte sedan och köpte lite thai...det var smaskens! :D

Vi byggde lite pussel och funderade på bra pojknamn till en liten söt labradorvalp som kommer inom en inte allt för lång framtid :D Förslag?

I morgon ska jag upp tidigt... har utbildningsdag inför  extrajobbet och ska vara på centralen 06.15 så det blir tidig kväller för mig idag...ska ta en dusch och sedan försöka sova... om jag inte är för nervös för att sova :P

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: