EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-10-31
15:00:55

gym 45 min

Cyklade till gymmet för jag kände att det var precis det som jag behövde idag... blev lite piggare av det...

Körde genom hela kroppen, det var skönt... hade samma vikter som förra gången på allt utom biceps då jag denna gång hade 6 kilos hantlarna alla set, kännes bra :)

Började passet med 5 minuter rodd och han i dag 30 meter längre än förra gången haha... känns som att det inte behövs mer uppvärming just inne i gymmet än så då jag hade bra tempo när jag cyklade till gymmet... cyklade så jag blev svettig liksom...

Cyklade ju hem också...

Totala tiden i gymmet blev 45 minuter och totala cykeltiden blev 60 minuter och det är 12 km totalt...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: