EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-10-26
19:22:50

Feskekôrka och Damen

Idag har det varit en strålande dag här i Göteborg, Elinor är en glad Elinor...men som kanske de flesta vet så är ju inte jag på bra humör bara för att vädret är bra ;)



Jag var väldigt trött på lunchen så jag tog en promenad i det fina vädret... eftersom skolan ligger precis vid Feskekôrka så gick jag dit för jag har aldrig varit åt det hållet innan. Gick längst vattnet och det var fint :D

Kom till älven också och där blev jag stående i 10 minuter och bara tittade på Damen... Jag är svag för stora fartyg och nu var det ett stort ett som låg där... som sagt jag stog och kollade ganska länge på det :P haha knasigt :P mobilkameran kunde inte riktigt ta färgerna, men det står Damen där mitt på i alla fall :P

Vi hade seminarium efter lunchen och det gick bra... jag är nöjd men var så trött att jag inte sa så mycket...de andra var ju så bra på det så jag kände att jag kanske inte behövde yttra mig så mycket...

Nu är jag dödstrött så det blir tidigt idag... :)

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: