EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-10-13
19:43:56

Blandad dag :D

Lyckade ta mig upp vid nio i morse. Jag är mäkta stolt! Gick ner till torget och hämtade en Metro och läste den medan jag åt min havregrynsgröt :)

Tänkte först sitta hemma hela dagen men bestämde sedan, eller ganska snabbt att i stället cykla till skolan för att läsa i en bok som jag inte fått än. Jag skrev på idrottsdelen på hemtentan och har nu svarat på 5 av 6 frågor. Känns bra! det är mycket som behöver justeras men det tar jag sedan, ska se till att få med allt som ska vara med först och sedan redigera det tänkte jag. Jag började också lite på kostdelen men han inte så långt då det var en som bokat datorn jag satt vid så jag fick inte sitta längre.

Jag träffade Amelie på stan och vi gick på Åhléns city och beskådade alla vackra saker som finns där. Hittade en fin tröja där som jag ville ha men eftersom jag inte har några pengar så var det se men inte köpa.

Jag cyklade hem och var hemma vid fyra tror jag. Jag har läst och svarat på frågor kring den vetenskapliga artikel som jag fixade på workshopen i måndags. Har gjort ungefär halva och ska fortsätta i morgon. Den ska användas på seminariet på fredag.

Jag klarade förresten inte tentan. Känner mig misslyckad, värdelös, dålig och vädligt kass! jobbar på att skaka av mig dessa känslor och lite av det har försvunnit genom tårar och lite har försvunnit med prat och lite med skratt men det är lite kvar fortfarande men det går hyfsat bra... Amelie är en bra hjälp, hon är bra!

Har skrivit lite mer på hemtentan nu på kvällen och det är kul :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: