EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-10-29
20:48:59

2:a och sista dagen på utbildningen

Idag var 2:a och sista dagen på utbildningen. Det var ett pass på 10,25 timmar(!) Elinor blev trött! Det var så att vi åkte Göteborg-Ängelholm och satt där i en halvtimme ungefär och sedan tåget tillbaka till Göteborg. Vi var i Göteborg vid 11-tiden och då väntade en välförtjänst paus på en timme, åt lite lunch och gick igenom lite saker.

Klockan 12.42 lämnade tåget åter stationen i Götet och vi åkte igen ner till Ängelholm. Det var väldigt mycket folk på det här tåget så det blev bara att vi gick första halvan då det var så bergänsad framkomlighet. Vi stog då i mitte av tåget och skötte försäljningen där. Petter var inte med så mycket utan jag fick göra det mesta själv, han var nära till hands men höll sig i bakgrunden. Vägen tillbaka till Göteborg var så packad att vi fick stå och det blev inte mycket sålt då alla stog som packade silllar. det var nästan så vi inte fick plats när vi skulle hoppa på, det kunde alltså slutat obra :S

Det var ännu en rolig dag i alla fall och jag väntar med spänning på morgondagen då jag ska åka själv. Det blev så att jag fick en kort tur i morgon... ska bara åka ner till Falkenberg och vända där, det är dessutom ett kvällspass så jag har lite tid att vara nervös på och kanske också hinna bli onervös :P haha

Nu är det SOS-Västkust som gäller och sedan lite sömn :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: