EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-10-31
00:06:36

16vkb

Klarade första egna arbetspasset fint, 16vkb heter det, vkb står för västkustbanan. Det gick bra, gjorde endast en miss vad jag själv kunde komma på... det var att inte extrakolla i serviceboxen att det fanns nyckel med... det fanns alltså inte så jag kom inte in i personalhytten på tåget och inte heller till lokföraren... det var lite dumt men jag lärde mig av misstaget :D

Det gick väldigt fort att åka Göteborg-Falkenberg och jag han inte igenom hela tåget. Det var regnigt i Falkenberg så det var ingen höjdare att stå där på stationen i 40 minuter men jag klarade det också :)

Nu ska jag sova...

peace out
Kommentar:
2010-10-31 @ 07:43:40

sv. Det kan vara att det inte är så grönt längre i hagen sen ahr jag redigerat lite också.:) hon är lite smuttsig också så det kan bero på det.:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: