EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2010-11-06
11:34:32

Ullared

Var lite deppig i torsdags... Amelie och jag åt choklad och kollade på Grease... på fredagen, alltså igår var jag lite gladare... vi åkte på utflykt till Ullared... det var kul!


Det var ganksa mycket folk igår på Ullared så det var lite jobbigt att gå runt där...

När vi sedan väl kom hem så köpte vi pizza och sedan kollade vi på The Runaways som jag hade köpt... det var bra men ganska tragisk... Det är ju hon Kristen Stewart som spelar Joan Jett och sedan Dakota Fanning som spelar Cherie Currie, de var riktigt bra! Den är sevärd, absolut! Åt massa choklad som jag köpt också, var lite nere när jag gick hem vid ett och det har nog övergått i någon slags frustration nu tror jag... kan inte sätta fingret på min sinnesstämning nu...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: